Smart Lock oghje

2 (1)

Avà, u futuru di u settore di serratura intelligente pare sempre più luminoso.Un rapportu di l'analista recente, per esempiu, hà previstu chì u mercatu di serratura intelligente cresce da 1 295,57 milioni di USD in 2017 à 3 181,58 milioni di USD à a fine di u 2024.

I serrature intelligenti eranu unu di i primi prudutti veramente eccitanti è chì cambiavanu a vita à chjappà u mercatu di casa intelligente.Hanu appena ricevutu un aghjurnamentu significativu.

Cunsiderendu chì a prima serratura di a chjave elettronica hè stata patentata in u 1975, i serrature intelligenti di e porte sò state lenti per guadagnà trazione cù i cunsumatori.E persone tendenu à piace l'idea - ùn porta più chjavi o scurdate di e chjavi, avè l'abilità di cuncede l'accessu à una prupietà remotamente, seguite quale vene è quale parte.Eppuru, una cosa chì hà ritenutu l'adopzione di serratura intelligente hè chì ùn anu micca offrittu funzioni convincenti oltre l'entrata senza chjave di basa.

Almenu, era u casu.

Avà, u futuru di u settore di serratura intelligente pare sempre più luminoso.Un rapportu recenti di l'analista, per esempiu, hà previstu chì u mercatu di serratura intelligente cresce da 1 295,57 milioni di USD in 2017 à 3 181,58 milioni di USD à a fine di u 2024. I prudutti novi è più avanzati anu trasfurmatu un mercatu di nicchia in quellu chì simu populari è vivaci. vede oghje.

Semplicità di installazione basata in standard

Mentre i casi d'usu daretu à u serratura intelligente sò numerosi, unu di i principali ostaculi à l'adopzione hè stata l'affidabilità - sia per l'utilizatori di l'affari sia per l'utilizatori di casa.A fiducia in una serratura di a porta deve esse assoluta, cusì l'ultima generazione di serrature intelligenti cunnetta nantu à e rete Wi-Fi standard.Questu hè oppostu à l'usu di metudi privati ​​​​di cunfigurazione cablata o Bluetooth (cum'è favuritu da i primi serrature), chì necessitanu un accessu fisicu longu è una correzione di bug regulare da i fabricatori.

U futuru di a sicurità

Riturnendu, hè fascinante quantu hè ghjuntu u serratura intelligente da quelli primi dispositi Bluetooth.Piuttostu chè solu di rimpiazzà una chjave fisica, ci hè avà una tendenza à perseguite una funziunalità più larga di u dispositivu, allargandu l'appellu cummerciale à tutti i verticali, mentre aumenta a penetrazione di u mercatu.Offrendu parechje funzioni, i serrature intelligenti sò diventate una prospettiva più convincente è utile.Diventanu rapidamente a chjave per a sicurità di l'edificiu più intelligente.

Pudete imagine un mondu senza chjave?Introducemu LVD-06, una serratura di porta intelligente cù funzioni convenienti chì trasforma a vostra "sperienza di usu di serratura" in un novu livellu.LVD-06 hè statu di l'arti, faciule d'utilizà è sicuru.Ùn avete micca aduprà chjavi tradiziunali, postu chì u vostru smartphone diventa a vostra chjave.Pudete assignà e chjave digitale à i vostri invitati cù un accessu tempurale o permanente, mantene un logu di l'accessi à a vostra porta, riceve una notificazione di tamper è ciò chì micca.Avete ancu una opzione per installà una chjave manuale di override se sceglite.


Tempu di pubblicazione: 01-06-2021

Lasciate u vostru Messaghju