2021 BEST OF IBSx™ AWARDS

U megliu pruduttu per a finestra è a porta

--------L-B400 Serratura Smart Door

2 (1)

In u 15 d'aprileth,2021.

Zhejiang Leiyu Intelligent Hardware Technology co., Ltd hà firmatu un accordu chì hà autorizatu a serratura di porta intelligente LVD-06 à Home Easy Industrial Co., Ltd hà chjamatu L-B400 in u canali Amazon di i Stati Uniti. Hè assai apprezzatu trà i vechji è i ghjovani in i stati cum'è u disignu hè ben adattatu à a serratura di porta meccanica tonda in stile tradiziunale di campagna.

In u stessu annu, Home Easy Industrial Co.,Ltd hà acquistatu2021 BEST OF IBSx™ AWARDS trà u produttu di finestra è porta.

U Leiyu hè u fieru vincitore di u Best In Show 2021 da u International Builders' Show.U funziunamentu simplice, u disignu minimalista è a durabilità longa di a vita intelligente hè una soluzione senza chjavi senza eguali è unica.

( IBSxUna sucietà di tecnulugia di custruzzione chì crea case modulari è cumpunenti di custruzzione cù stampanti 3D chì utilizanu un materiale compositu termoset chì si indurisce quandu espostu à a luce UV.)

Disegni alimentati da feedback

Attraversu una ricerca estensiva di i clienti, avemu amparatu chì i nostri participanti veramente scurdanu sempre e chjavi è riconfirmà se a porta hè chiusa o micca.Da u so funziunamentu difficiule à l'estetica intrusiva, avemu vistu una opportunità ovvia per creà qualcosa di megliu.Allora, avemu principiatu à creà una suluzione.

Feedback di i clienti:

Questa hè a seconda serratura intelligente ch'e aghju mai acquistatu è aghju da dì chì preferimu assai sta nova serratura à u mo primu.Sembra simplice ma attraente.L'installazione hè stata assai simplice senza bisognu di strumenti speciali.Mi piaceva esse capace di stabilisce diversi pass-code per ogni membru di a famiglia.A più bona parte di questu era a capacità di assignà ancu codici di pass temporale per qualsiasi amichi o famiglia allargata senza avè da alzà per toccu a serratura stessa.Ùn aghju mancu bisognu à esse in casa.Hè a serratura intelligente perfetta.

---U cliente dice

Decide quale hè in è quale hè fora.In ogni mumentu è in ogni locu.

Ùn ci hè micca bisognu di l'ospiti per scaricà è registrà per una app per riceve questi codici PIN per accede à i vostri serrature intelligenti o scatuli di serratura.Mandate via WhatsApp, SMS, Facebook Messenger è più;hè cusì simplice è intelligente.

2 (2)

E seguenti caratteristiche facenu i novi prudutti incredibili.

struttura serratura 1.Fortified

Custruitu bè ingegneria. Una cumminazione di metalli billetti è pezzi fatti a manu

2.Anti-Peeping Passwords sò ombreggiati cù una sequenza 12-digitale à ruse ogni peeping micca auturizati.

3.Semiconductor Fingerprint Sensing.

U scanner di impronte digitali, cù u so propiu semiconduttore, hè sempre prontu per l'alta precisione. È a velocità di ricunniscenza à alta velocità hè pensata per stà sottu à 0,3 s, è a rata di rifiutu menu di 0,1%.
4.Lettura di impronte digitali AI

I lettori di impronte digitali cunnoscenu a vostra impronta digitale per mezu di un algoritmu di apprendimentu, migliurà a rata di ricunniscenza.

5.Seven funziunalità Accessibilità

Batteria longa in standby è portu di carica d'emergenza.


Tempu di Postu: 05-Jan-2021

Lasciate u vostru Messaghju