9 Tendenze Smart Home per 2021

2 (2)

Imagine chì avete avutu un ghjornu longu à l'uffiziu.Avete struitu tuttu u ghjornu è avà tuttu ciò chì vulete fà hè di vultà in casa è rilassate.

Apri a vostra app di casa intelligente, dite "Alexa, aghju avutu un ghjornu longu", è a vostra casa intelligente si prende cura di u restu.Pone u vostru fornu à preriscalda è un vintage Chenin blanc à rinfriscà.U vostru bagnu intelligente si riempie à a vostra prufundità è temperatura perfetta.L'illuminazione d'umore suave illumina a stanza è a musica ambientale riempia l'aria.

Dopu un ghjornu cattivu in l'uffiziu, a vostra casa intelligente aspetta - pronta per salvà u ghjornu.

Finta scienza?Innò.Benvenuti à a casa intelligente di oghje.

L'innuvazioni intelligenti in casa sò passati da picculi passi à un saltu gigante.U 2021 hà da purtà parechje tendenze chjave in ghjocu, tendenzi chì sò disposti à cambià u cuncettu stessu di ciò chì chjamemu "casa".

Tendenze Smart Home per 2021

Case chì Amparanu

2 (1)

U terminu "casa intelligente" hè in circondu dapoi qualchì tempu.Ùn hè troppu tempu fà, esse capace di alzà u termostatu è di disegnà i cortini cù un telecomando era abbastanza per guadagnà u statutu "intelligente".Ma in u 2021, i sviluppi tecnologichi anu da assicurà chì e case intelligenti sò veramente intelligenti.

Invece di solu reagisce à i cumandamenti è di fà ciò chì dicemu di fà, e case intelligenti ponu avà predichendu è adattà nantu à e nostre preferenze è mudelli di cumpurtamentu.    

L'apprendimentu di a macchina è l'Intelligenza Artificiale avanzata farà cusì chì a vostra casa saperà chì vulete turnà u riscaldamentu un gradu o dui prima ancu di rializà.Sarà capaci di predichendu quandu vi scapperà di un certu alimentu, basatu solu nantu à i vostri abitudini alimentari.Puderà ancu offre suggerimenti per migliurà a vostra vita di casa, da idee di ricette persunalizate è cunsiglii di salute à cunsiglii di divertimentu è rutine di allenamentu.Cumu hè per intelligente?

Cucine intelligenti

4 (2)

Una zona induve e case intelligenti guadagnanu veramente trazione hè in a cucina.Ci hè parechje pussibulità per a tecnulugia per migliurà a cucina di ogni ghjornu, purtendu a simplicità di u almacenamentu di l'alimentariu è a preparazione à u prossimu livellu.

Cuminciamu cù u friddu.In u 1899, Albert T Marshall hà inventatu u primu friddu, cambiendu radicali a nostra relazione cù l'alimentariu.Più di 111 anni dopu, i frigoriferi ùn mantene micca solu l'alimentariu frescu.Agiscenu cum'è un centru di famiglia - pianificà i vostri pasti, guardendu e tabulazioni nantu à l'alimentu chì avete, mantene a traccia di e date di scadenza, urdinendu e vostre spezie quandu avete scarsu, è mantene a vita di famiglia cunnessa cù calendari è note.Quale hè bisognu di magneti di frigorifero quandu avete unu di questi?

U frigorifero intelligente sincronizza tutti i vostri altri apparecchi inseme.Questi includenu forni intelligenti chì cunnosci a temperatura precisa per coce diverse tipi di cibo.I forni intelligenti ponu ancu aghjustà u nivellu di cottura secondu u membru di a famiglia per cui cucina.Pudete preriscaldà u vostru fornu remotamente, cusì hè prontu à rotulà quandu ghjunghje in casa.Hoover, Bosch, Samsung è Siemens liberanu tutti i forni intelligenti chì spinghjenu i limiti l'annu prossimu.

I refrigeratori di vinu intelligenti, i microonde, i miscelatori è i coci à pressione ponu ancu esse cuntrullati remotamente, cusì pudete ghjunghje in casa cù a cena tuttu ma servita.Ùn ci scurdemu di i centri di divertimentu in cucina, induve pudete sente i vostri melodi preferiti o video chjamate u vostru megliu amicu mentre cucini, o ancu seguità ricette.

E cucine intelligenti sò oghji spazii cumplettamente integrati induve a tecnulugia incredibile scontra un design ingegnosu, chì vi ispira à ottene u prossimu livellu creativo.

Next Live Security

Ricurdativi di quelli "case di u futuru" da u ghjornu.Avianu una surviglianza di casa 24 ore, ma avete bisognu di una stanza intera per almacenà e cassette.I sistemi di sicurezza di l'annu prossimu seranu cunnessi à u almacenamentu in nuvola, cù un almacenamentu infinitu è ​​un accessu faciule.I serrature intelligenti sò ancu in evoluzione - avanzanu versu a tecnulugia di ricunniscenza faciale è di impronte digitali.

Probabilmente u più grande sviluppu in a sicurità di a casa intelligente hè i droni.E camme di droni ponu sembrà qualcosa sguassatu direttamente da un spettaculu di sci-fi, ma prestu pattuglieranu e case in u mondu sanu.Amazon hè per abbandunà un novu dispositivu di sicurezza in 2021 chì spinge i limiti di a sicurità di a casa intelligente.

U so novu drone di sicurità cunnetta à parechji sensori intornu à a pruprietà.Resterà agganciatu quandu ùn hè micca in usu, ma quandu unu di i sensori hè attivatu, i droni volanu à l'area per investigà, filmendu tuttu u tempu.

A sicurità di a vittura hè ancu cambiata, cù l'intruduzioni di parechji dispusitivi chì cunnette cù a vostra vittura.L'Anello d'Amazon hè in u postu di guida quandu si tratta di sicurezza intelligente per e vitture, in particulare cù a so alarme di vittura innovativa.Quandu qualchissia prova à tamper o intruduce in a vostra vittura, u dispusitivu manda avvisi à una app in u vostru telefunu.Ùn più svegliate i vicini - solu una alerta di sicurezza diretta.

Creatori di umore

4 (1)

L'illuminazione intelligente hè diventata incredibbilmente avanzata.I marchi cumpresi Phillips, Sengled, Eufy è Wyze sò i più brillanti di u gruppu, illuminanu a strada per u restu à seguità.

I bulbi intelligenti ponu avà esse cuntrullati da u vostru telefunu, tableta o smartwatch è ponu ancu esse attivati ​​cù cumandamenti di voce.Pudete ancu stabilisce l'umore da luntanu, attivendu e vostre luci per accende quandu site in casa.Parechje lampadine intelligenti anu ancu funzioni di geofencing, chì significa chì utilizanu GPS per indicà a vostra situazione.Queste luci intelligenti ùn anu micca bisognu di attivazione - si accenderanu automaticamente quandu site in un puntu specificu di u vostru viaghju in casa.

Pudete ancu persunalizà a vostra illuminazione per una varietà di occasioni specifiche.Diversi tipi di illuminazione d'umore ponu esse sincronizzati cù i vostri programmi TV preferiti, detectendu automaticamente signali audio per creà una pista di luce apposta.

Cum'è cù qualsiasi elementu di una casa intelligente, l'integrazione hè chjave.Hè per quessa chì hè sensu d'avè un illuminazione intelligente chì si sincronizza cù i vostri sistemi di sicurezza intelligente è di riscaldamentu intelligente.U 2021 hà da vede l'illuminazione intelligente chì hè cumpatibile "Se questu allora" - chì significa chì pò reagisce à i cambiamenti à l'ambiente esternu in modi senza precedente.Se, per esempiu, a previsione meteorologica predice un tardu dopu meziornu lugubriu, senza sole, pudete aspittà d'arrivà in casa in una casa ben illuminata è accogliente, per cortesia di u vostru sistema di illuminazione intelligente.

Integrazione di l'assistente virtuale

6 (2)

Cù e persone chì passanu sempre più tempu in casa per via di a pandemia, l'assistenti virtuali AI diventanu una parte più grande di a nostra vita di ogni ghjornu.Uni pochi anni fà, u so rolu era limitatu à sceglie a prossima canzone in Spotify.Prestu, seranu sincronizzati cù ogni aspettu di a casa intelligente.

Immaginate di pudè verificà ciò chì ci hè in u frigorifero è riceve avvisi quandu si avvicina à a so data di scadenza, attivate u vostru aspiratore robot, accende a lavatrice, mandate un missaghju di testu, fate riservazione di cena E sceglite a prossima canzone in Spotify. .Basta parlendu à l'assistente virtuale di a vostra casa è tuttu senza appughjà un solu buttone.

S'ellu ùn hè micca abbastanza, u 2021 vede u lanciamentu di Amazon, Apple è Google Project Connected Home.L'idea hè di creà una piattaforma unificata di casa intelligente open-source, chì significa chì l'assistente virtuale di ogni cumpagnia serà cumpatibile cù qualsiasi novu dispositivu di casa intelligente.

Bagni intelligenti

Doccia di altoparlanti Bluetooth.Specchi illuminati d'umore cù disappuntatori intelligenti.Quessi sò belli picculi tendenzi intelligenti di casa chì portanu l'esperienza di u bagnu à una tacca o duie.Ma a brillantezza di i bagni intelligenti hè in a persunalizazione.

Immaginate di pudè cuntrullà ogni dettagliu di a vostra sperienza di bagnu, da a temperatura precisa di a vostra doccia di ogni ghjornu à a prufundità di u vostru bagnu di dumenica.Ancu megliu, imagine chì ogni membru di a famiglia puderia avè i so paràmetri.I docce digitali è i carichi di bagnu facenu una realità, è sò pronti à esse unu di i più grandi tendenzi di casa intelligente in 2021. Kohler produce cose incredibili - da bagni intelligenti è docce digitali à sedi di toilette persunalizabili.

Smart Home Healthcare

6 (1)

A salute hè in prima linea in a nostra mente, in particulare in questu mumentu.I frigorifichi chì scrivenu a vostra lista di shopping per voi è i bagni autonomi à a temperatura perfetta sò grandi.Ma se e case intelligenti anu da migliurà a nostra vita, anu bisognu à risponde à l'aspetti più impurtanti di a nostra vita.È ciò chì hè più impurtante chè a salute ?

Tutti ponu prufittà di a tendenza di a prossima generazione di assistenza sanitaria intelligente in casa, cù u sonnu è u monitoraghju nutrizionale solu u principiu.Cume a tecnulugia hà avanzatu, un approcciu più sfumatu à l'autocura hè diventatu pussibule.

In u 2021, per mezu di smartwatches, occhiali intelligenti, vestiti intelligenti è patch intelligenti, a vostra casa serà capace di monitorà a vostra salute cum'è mai prima.Per esempiu, i vestiti integrati di sensori intelligenti ponu furnisce dati per monitorizà a salute cardiaca è respiratoria, ancu i mudelli di sonnu è a mobilità fisica generale.

Sti dispusitivi intelligenti seranu ancu capaci di piglià queste dati è suggerisce modi per migliurà u vostru benessiri mentale è fisicu, è ancu di fà a realità di u monitoraghju remoto di i pazienti.

Smart Home Gyms

Cù a maiò parte di noi chì passanu assai più tempu in casa in i mesi passati per via di a pandemia, a rivoluzione di a palestra di casa intelligente vene à u mumentu bellu.

Venendu in forma di display touchscreen giganti - l'annu prossimu vi vede schermi finu à 50 inch (127 cm) - i gimnasti di case intelligenti sò oghji una palestra sana è un trainer persunale, tuttu in un pacchettu retractable.

Trainers persunali virtuali, classi di fitness in diretta à dumanda è prugrammi cumpletamente persunalizabili sò stati u standard per l'ultimi anni.Avà, i dispositi di fitness diventanu veramente intelligenti, cù a capacità di monitorà e intricacies di ogni entrenamentu.I sensori monitoranu ogni rep, adattendu a guida è misurà u vostru prugressu in tempu reale.Puderanu ancu detectà quandu site in difficultà - agiscenu cum'è un "observatore virtuale" per aiutà à ghjunghje à a fine di u vostru set.A tecnulugia elettromagnetica di u prossimu livellu significa chì pudete cambià a resistenza di u pesu à u toccu di un buttone, o per mezu di un prompt vocale.

A cumpagnia di gimnastica intelligente Tonal hè u capimachja mundiale in gimnasti intelligenti, cù Volava chì face ancu onda nantu à a scena di fitness in casa intelligente.In questu clima attuale, è cù a tecnulugia guidata da AI sempre più intelligente, i gimnasti intelligenti di casa cuntinueghjanu à andà da forza à forza.

Mesh WiFi

7

Cù u crescente numeru di dispositivi intelligenti in casa, avè un puntu WiFi in casa ùn hè più abbastanza bè.Avà, per una casa per esse veramente "intelligente" è capace di gestisce più dispositi simultaneamente, hè necessaria una copertura più larga.Inserisci mesh WiFi - una tecnulugia innovativa chì, ancu s'ellu ùn hè micca completamente nova, vene in u so propiu postu chì i dispositi intelligenti di casa diventanu sempre più populari.A tecnulugia Mesh WiFi hè assai più intelligente chè quella di un router standard, utilizendu AI per furnisce velocità coerenti in tutta a casa.

U 2021 serà un grande annu per u WiFi, cù una intera onda di tecnulugia di a prossima generazione chì rende una casa intelligente rapida, efficiente, cumpletamente funzionante è interconnessa in realtà.Linksys, Netgear è Ubiquiti facenu tutti i dispositi Wi-Fi mesh incredibili chì portanu sta tecnulugia à novi alture.

E case intelligenti sò diventate più intelligenti

E nostre case sò avà assai più cà un simplice tettu sopra i nostri capi.I tendenzi chjave di a casa intelligente per u 2021 mostranu quantu sò integrate e nostre case in a nostra vita di ogni ghjornu.Scrivenu e nostre liste di shopping, ci aiutanu à preparà è à a cucina di a cena, è ci permettenu di rilassà dopu un ghjornu stressante.Ci mantenenu sanu è sanu è monitoranu i nostri corpi per mantene a salute.È, cù a tecnulugia chì avanza à un ritmu cusì rapidu, sò diventati solu più intelligenti.

Sceltu da TechBuddy


Tempu di Postu: Mar-01-2021

Lasciate u vostru Messaghju