LEI-U "LVD-05" SMART LOCK IN VENTA

In 15thghjugnu 2019

LEI-U "LVD-05" SMART LOCK IN VENTA

LEI-U novu tipu di serratura di porta intelligente LVD-05 chì vene

2
3

【TECNOLOGIA SMART LOCK】 Unisce 5 metudi di ingressu senza chjave in 1 serratura intelligente, impronta digitale, codice d'accessu, carta RFID, chjave d'emergenza, applicazione mobile.Ricunniscenza di l'impronta digitale altamente precisa, sblocca a porta in 0,3 seconde, è almacenà finu à 120 impronte digitali uniche.

【INSTALLAZIONE FACILE】 In pochi minuti pudete scambià a vostra serratura di basa per u Geek Smart Lock.A tecnulugia senza filu rende l'installazione rapida è faciule, ancu di sicurezza.Tuttu ciò chì hà bisognu hè solu un picculu cacciavite, circa 15 minuti pudete installà un serratura intelligente per a vostra casa o l'uffiziu.

【DESIGN DI LUSSU MODERNU 】 A serratura fatta di materiale in lega d'aluminiu di alta qualità è un design aerodinamicu, l'intuitiva panca LED touch a rende più lussu è moda.Sensazione liscia è taglia adatta, facilmente manighjà ancu da i vechji è i zitelli.

【Convenzione è vita intelligente】Disegnu senza filu è batteria longa standby per un annu, notificazione di batteria bassa, alimentazione d'emergenza, senza preoccupazione per a batteria è serratura fora.Sparte u codice di pass una volta cù i vostri amichi o visitatori, è pudete ancu annullà o ritirallu se vulete, assai cunvenutu.

Ci sò 4 brevetti core è ponu esse aduprati in a maiò parte di a lingua in u mondu sanu. Questa serratura intelligente pò esse usata per case private, uffici cummerciale, edifici residenziali è più.chè u vostru pensamentu.

LVD-05 Subvert l'imaginazione tradiziunale di e persone digitaleserrature

Questa serratura intelligente supporta scenarii d'applicazione cum'è l'uffiziu cummerciale, l'edificiu di l'appartamenti, l'appartamentu è a camera.

Sistema di gestione di l'appartamenti: Pudete gestisce tutte e serrature di l'appartamenti interi, cumpresa a gestione di l'inquilini è a gestione di i carichi di acqua è elettricità.

Modu Passage: Quandu avete bisognu di apre / chjude e porte spessu, pudete attivà stu modu.

Modu di serratura sicura: eccettu per l'amministratore, tutti l'altri utilizatori ùn ponu micca apre u serratura.

Generate codice Pass: L'amministratore pò generà una password in l'App cù 5 modi per a vostra scelta, cumprese permanente, cronometrata, una volta, persunalizata è ciclicu.Gestione di Presenza: L'ore di travagliu, i vacanze è u modu di clock-in ponu esse stabiliti.E statistiche di presenza ponu esse verificate in ogni mese.

Osatu d'apre, osatu d'innuvà, mette a qualità prima è tratta i clienti cum'è supremazia.

À LEI-U Home, credemu chì a porta di a casa ùn hè micca solu di mantene a vostra casa sicura da i visitatori indesiderati.Hè ancu di lascià e persone giuste in - à i tempi ghjusti,è sempre sottu u cuntrollu di u pruprietariu.


Tempu di post: 15-06-2019

Lasciate u vostru Messaghju