Serratura di Porta Intelligente, Regalo Per a Famiglia

Ogni stagione di vacanze, parechje persone andaranu in casa per accumpagnà i so genitori è li portanu qualchi rigali, ma oghje, quandu ùn sò micca abbastanza per manghjà è purtassi, hè un bonu rigalu per mandà qualchi articuli durable chì ponu aiutà ogni ghjornu.Puderà migliurà a qualità di e piante viventi è riduce i perdi di l'accumulazione.Allora, cumu sceglie, stallà una serratura di porta intelligente Baring hè un bonu rigalu.

""

Convenienza

I genitori di a generazione di persone, in fondu esce cù un gran numaru di chjavi, i chjavi in ​​l'internu sò ancu inùtuli, se perdi, avete da andà cun una grande chjave push.Ùn hè micca listessa cum'è rimpiazzà a serratura di porta intelligente Baring.Ùn avete bisognu di portà a chjave quandu esce.E impronte digitali, password, etc. ponu esse usate cum'è chjave.Se l'ochji è a memoria di i genitori sò peggiu, u ricunniscenza di l'impronta digitale o u sviamentu pò esse fattu.Una varietà di metudi di apertura per adattà à una varietà di persone.

sicurità

In u passatu, i chjusi di sicurezza di i cilindri di serratura A-class è B-class, chì eranu soprattuttu cumminati cù a porta, ùn eranu micca altu.À u listessu tempu, per via di l'anni di accumulazione, ci era articuli più preziosi è più chjusi di porte d'alta sicurezza eranu necessarii per prutege.Baring serratura di porta intelligente cù core di serratura antifurtu di classe C, crack di scatula nera anti-piccola, scontru prucessu è errore apertu, è dissuasione di alarme, mentre chì u telefunu pò vede u statutu in tempu reale di a serratura di a porta, per capiscenu i genitori. 'tempu d'entrata è di uscita.

Mandate à i vostri genitori una serratura intelligente per fà a vita di i vostri parenti più faciule è cunfortu, è rende a vita megliu.Eccu, pregu à tutte e mamme di u mondu una bona festa !

 

 

 


Tempu di post: May-09-2021

Lasciate u vostru Messaghju