Cume selezziunà una serratura di porta - è assicuratevi chì hè sicura

 

A serratura di chjappu hà un chjappu chì deve esse attivatu da una chjave o una volta di u pollice.Offre una bona sicurità perchè ùn hè micca attivatu a primavera è ùn pò micca esse "jimmied" apertu cù una lama di cuteddu o una carta di creditu.Per quessa, hè megliu installà chjusi di serratura nantu à e porte di legnu solidu, d'acciaio o di fibra di vetro.Queste porte resistanu à l'entrata furzata perchè ùn sò micca facilmente battute o annoiate.E porte di nucleu cavu fatti di legnu morbidu è sottile ùn ponu micca assai battimenti è ùn deve esse aduprate cum'è porte esterne.A muntagna di una serratura à chjappu nantu à una porta di nucleu cava compromette a sicurità di queste serrature.

Un cilindru unicu cilindru hè attivatu cù una chjave in u latu esternu di a porta è un pezzu di u pollice in u latu internu.Installa sta serratura induve ùn ci hè micca un vetru rotulatu à 40 pollici di u pezzu di turnu di u pollice.Altrimenti, un criminale puderia rompe u vetru, ghjunghje à l'internu è girà u pezzu di u pollice.

Un deadbolt doppiu cilindru hè chjave attivatu da i dui lati nantu à a porta.Si deve esse stallatu induve ci hè vetru in 40-inch di u serratura.I chjusi à doppia cilindru ponu impedisce a fuga da una casa in fiamme, cusì sempre lasciate una chjave in o vicinu à a serratura quandu qualchissia hè in casa.I serrature a doppia cilindru sò permesse solu in case unifamiliari esistenti, case di città è duplex di u primu pianu utilizati esclusivamente cum'è abitazioni residenziali.

I chjusi à chjappu à cilindru unicu è doppiu duveranu risponde à sti criterii per esse un bon dispositivu di sicurezza: ✓ U bulbu deve allargà un minimu di 1 inch è esse fattu di acciaio cementatu.✓ U collu cilindru deve esse affucatu, tondo è spinning liberu per fà difficultà a presa cù una pinza o una chjave.Deve esse metalli solidu - micca casting cavu o metallu stampatu.

✓ I viti di cunnessione chì mantenenu a serratura inseme deve esse à l'internu è fatti di acciaio cementatu.Nisuna testa di viti esposta ùn deve esse à l'esternu.✓ I viti di cunnessione deve esse almenu un quartu di pollice di diametru è andate in stock di metallo solidu, micca posti di viti.

 

Cù custruzzione di metalli premium è chjavi placcati, i chjavi meccanichi è elettronichi Schlage sò fatti cun durabilità in mente.Unisce a nostra larga gamma di opzioni uniche di finitura è stile cù a nostra installazione faciule d'un strumentu è pudete dà a vostra porta un rifacimentu di stile in pochi minuti.

 

Certi chjusi venduti in i magazzini di ferramenta sò stati classificati secondu i normi sviluppati da l'American National Standards Institute (ANSI) è l'Associazione di Fabbricanti di Hardware Builders (BHMA).I gradi di u produttu pò varià da u Primu Gradu à u Gradu Tre, cù unu essendu u più altu in termini di funzione è integrità di materiale.

Inoltre, ricordate chì certi chjusi includenu platti di strike chì includenu viti extra-longu di trè pollici per una prutezzione supplementaria contra a forza.Se i vostri chjusi ùn venenu micca cun elli, altre opzioni di rinfurzà per i piatti di strike sò dispunibili in a vostra ferreteria locale.

I kit di rinfurzamentu di a porta sò ancu dispunibili, è ponu esse retrofit in u doorjamb esistenti per rinfurzà i punti di colpi chjave (cerniere, strike, è u latu di a porta).I platti di rinforzu sò tipicamente fatti di acciaio galvanizatu è installati cù viti di 3,5 inch.Aghjunghjendu u rinforzu di a porta aumenta significativamente a forza di u sistema di porta.Assicuratevi di seguità i cunsiglii di u fabricatore per a durata di i viti chì entranu in a vostra porta.

I sistemi di casa intelligenti presentanu ancu serrature in stile keycode chì venenu in usu più cumuni ultimamente.

Ùn hè micca cusì forte: serratura di primavera

I chjusi di primavera, cunnisciuti ancu com'è chjusi di slip, furnisce una sicurezza minima, ma sò i menu caru è i più faciuli da installà.Travaglianu chjudendu u pomo di a porta, impediscendu cusì a liberazione di una serratura a molla chì si mette in u cornice di a porta.

Tuttavia, stu tipu di serratura hè vulnerabile in parechje manere.Dispositivi altru ch'è a chjave adattata pò esse usata per liberà a pressione mantenendu a molla in u locu, chì permette di liberazione di u bullone.L'intrusi più forti ponu smash the doorknob è chjude da a porta cù un martellu o una chjave.Una piastra metallica protettiva per rinfurzà u legnu intornu à u pomo di a porta hè cunsigliatu per prevene questu.

Più forte: serrature standard

A serratura di chjappu funziona chjudendu efficacemente a porta in u so quadru.U bolt hè "mortu" in quantu deve esse spustatu manualmente in è fora di u locu per mezu di una chjave o pomo.Ci sò trè parti basi di a serratura di serratura: un cilindru esterno accessibile cù chjave, u "tittu" (o bulnu) chì si scorri in è fora di u stipite di a porta, è u pollice-turn, chì permette u cuntrollu manuali di u bulbu da a porta. internu di a casa.Un tiratu horizontale standard si estende un inch oltre u bordu di a porta è in u jamb.Tutti i chjusi deadbolt duveranu esse fatti di azzaru solidu, bronzu, o bronzu;I materiali die-cast ùn sò micca di moda per un grande impattu è puderanu rompe.

I più forti: serrature verticali è a doppia cilindru

A debulezza principale di ogni serratura horizontale è chì hè pussibile per un intruso di chjappà a porta fora di u jamb o a so piastra di strike in u jamb per disengage the throw.Questu pò esse rimediatu cù un deadbolt verticale (o in superficia), chì resiste à a separazione di serratura da jamb.U lanciu di un deadbolt verticali s'impegna per interlocking cù un inseme d'anelli di metallo fusu appiccicatu à u quadru di a porta.L'anelli chì circundanu u bullonu facenu chì sta serratura essenzialmente a prova di leva.

In l'esempiu di una porta chì cuntene vetri di vetru, puderia esse impiegatu un chjappu à doppia cilindru.Stu tipu particulari di serratura di chjappu richiede una chjave per sbloccare u bulbu sia da l'esterno sia da l'internu di a casa - cusì un potenziale ladru ùn pò micca solu sfondà u vetru, ghjunghje à l'internu, è sblocca manualmente u pollice per sbloccare a porta. .In ogni casu, certi codici di sicurezza di u focu è di custruzzione pruibiscenu a stallazione di serrature chì necessitanu chjavi per apre da l'internu, cusì cunsultate cun un cuntrattu o un locksmith in a vostra zona prima di installà unu.

Cunsiderate l'alternative à u chjappu di doppia cilindru potenzialmente periculosu.Pruvate installà una serratura supplementaria chì hè cumplettamente fora di a portata di u bracciu (sia à a cima o à u fondu di una porta);vetru di sicurità;o pannelli di vetru resistenti à l'impattu.

Hè impurtante di ricurdà chì nisuna serratura hè garantita à 100% per dissuadà o mantene fora tutti l'intrusi.Tuttavia, pudete riduce assai a probabilità d'intrusi assicurendu chì tutte e porte esterne sò dotate di una forma di serratura di chjappu è di piastra di chjappà, è chì site diligente in l'usu di queste serrature mentre in casa è fora.

 


Tempu di pubblicazione: 06-ottobre-2021

Lasciate u vostru Messaghju