21th China (Guangzhou) Fiera Internaziunale di Decorazione di l'Edifiziu

8th-11th Lugliu ------- Semu à u stand 19.1-23 in Guangzhou.

1
2

Perchè l'Expo Internaziunale di l'Edifiziu Decorativu hè a più grande industria di migliurà a casa in Asia?

In fatti, da a scala di u locu di mostra (circa 40.000 metri quatratu), espositori (circa 3.500), u numeru di esibitori (più di 13.000), è a mostra tenuta Attività (quasi 40 avvenimenti cummerciale), etc., sò abbastanza. per illustrà a forza di a mostra.

Una tale mostra hè senza dubbitu una piattaforma per l'imprese per mostrà megliu.Ogni cumpagnia di marca cunsidereghja ancu sta piattaforma cum'è a piattaforma per u "primu spettaculu" annuale;per i cunsumatori, ponu accede à più mobili di casa.Boutique di l'industria, ma pò ancu sente i grandi cambiamenti in l'era di l'arredamento domesticu.

Tuttavia, l'aspettu più interessante di l'esibizione in l'ultimi anni hè a categuria di arredamentu di casa persunalizatu, è ùn ci sò micca uni pochi di arredamenti di casa persunalizati di marca presentati ogni annu. A nostra serratura di porta intelligente LVD-06 hè diventata u caratteru più impurtante in l'arredamento di casa persunalizatu. .Oghje i Cinese assai cura di a stanza privata per l'area persunale, ponu soho in casa o travaglià in casa per aduprà stu "modu ùn disturbà micca" una di a nostra funzione d'innuvazione di patenti.

L'ospiti s'impegna à pusà u Guangzhou Construction Expo State cum'è una "piattaforma di prima mostra di l'impresa di campioni", incuraghjendu è guidà a maiò parte di l'espositori per fà a mostra u primu à liberà novi prudutti, novi disinni, novi tecnulugia, novi materiali è novi novi. strategie.A piattaforma, à u listessu tempu, hè stata cumpagnie di marca di punta in tutti i settori maiò di l'industria nantu à a strada di u sviluppu sanu è ecologicu.

Lei Yu hà pionnieru l'aluminiu di mela: una lega d'aluminiu di serie 6 ecologica, una film protettiva formata da a reazione chimica di u so propiu corpu, chì ùn sguasserà mai pittura, mai arrugginisce, è ùn hà micca metalli pesanti supplementari, formaldeide è parechje altre sustanzi dannusu.Safe and healthy, using iPhone-grade material technology, so that named Apple Aluminum.Its meet for the customized home furnishing.

3
4

A cumpagnia di Leiyu hà sviluppatu in modu indipendenti i prudutti di a serie di serratura intelligente "aperta à manu" di u mondu dapoi u 2018 è hà ottenutu una quantità di brevetti naziunali chì sò stati applicati per l'uffiziu è a casa. , risolviu hotel / appartamentu / sughjornu in casa è parechji prublemi di gestione di a vita, furnisce ancu una soluzione persunalizata cù a casa in affittu, l'appartamentu in affittu, a gestione di l'hotel, l'uffiziu di a cumpagnia.

Attualmente, a serratura intelligente "aperta" di Leiyu hè esportata in più di 20 paesi d'oltremare, in l'America di u Nordu, l'Asia Meridionale, l'Asia Sudueste, l'Europa, l'America Centrale è altre regioni. E hà stabilitu una relazione stabile à longu andà di cooperazione w

5
6
7

Postu tempu: Jul-08-2019

Lasciate u vostru Messaghju